Produktivitet

Jomenvisst, idag har jag gjort en massa bra saker. Eller, några i alla fall.

Jag bokade in mig och Olle på en handledarkurs den 24:e – äntligen! Jag beställde tre expansioner till Dominion. Jag bokade tågbiljetter till sista delen av skiftledarutbildningen i Stockholm. Jag tvättade. Och diskade. Jag kollade Platsbanken efter jobb, men det finns ju inga. Eller jo, ett jobb på Hovsta Livs. Jag kanske skulle satsa helhjärtat  på en karriär inom service och samtidigt isolera mig fullständigt i Hovsta? Sounds like a plan.

Nu tänker jag kolla ikapp på en massa serier som jag missat, och ikväll har jag en telefondejt med Jenny.

2 kommentarer på “Produktivitet

  1. Sanna skriver:

    Haha min bror pratade också om det där jobbet på Hovsta Livs. Han trodde det skulle vara soft, jag tror det är döden 🙂

    • carinsofia skriver:

      Hehe, det är säkert döden! Men också säkert bättre betalt och bättre timmar än jag har nu… men det är nog inte den karriär jag helst vill satsa på. 🙂

Lämna en kommentar